Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av virvlan - 10 augusti 2007 08:10

Idag har jag en ledig dag, inget inplanerat förrän kl 18. Skönt. Ska dock in på jobbet än sväng och fixa några grejer som jag inte hann igår, de skulle iof kunna vänta till måndag men skönt med helg och veta att det är klart.

I morgon lördag ska jag åka till Timrå för att spela match och efter det så är det kalas som gäller, en tjej i laget fyller 30 och ska ha party med Cowboy tema. Ska bli riktigt skoj, speciellt som jag vet att de som kommer är riktiga party prinsar och prinsessor, då är det svårt att inte ha kul.


Igår kväll frågade n om jag inte skulle ställa någon klocka tills idag och jag svarade att nej jag ska sova länge i morgon utan att ställa någon klocka. Halv sex vaknade jag.........hur e de möjligt!!!!! Pigg som en lärka, inget annat att göra än att stiga upp. så nu är det dags för den andra koppen kaffe. So long amigos.

Ovido - Quiz & Flashcards