Direktlänk till inlägg 22 september 2007

Badrums mys

Av virvlan - 22 september 2007 23:45

Bild: Åhléns

Ett varmt bad, tända ljus, doftande badolja och en ny fluffig handduk i ett välstädat vackert badrum. Kan det bli en bättre avslutning på en dag. Ibland saknar jag verkligen badkaret som finns i min förra lägenhet. Riktigt skönt att krypa ner i ett kar när kylan börjar komma.

 
 
Filifjonkan hemma igen nu

Filifjonkan hemma igen nu

27 september 2007 20:39

Hej Virvlan,,,ja ett badkar det är kalas när man är frusen och så där uppiffat som du säger gärna med ett vackert glas med något gott vin i att smutta på och bara ligga och titta på tårna det är fest..går inte lika bra i duschen men har testat att sätta mig i den i en plastutestol stänga kabindörrarna och försöka njuta med vattnet strilandes..men näe inte bra...man får hyra in sig hos någon granne med badkar...

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Filifjonkan kollar in i svackan

6 oktober 2007 09:12

Hej Virvlan,,ja man kan komma in i sådana svackor tiden räcker inte liksom och annat måste gå föra that´s life,men trevligt höra av dig i alla fall lite då och då. Du får ha det så bra med dig och där du är syns vid annat tillfälle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards