Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av virvlan - 24 augusti 2007 22:57

I morgon är det match igen. Moif - frösön... hoppas på vinst! Det känns som vi kommer vinna med 2-1 men då gäller det att det inte blir så här .

Av virvlan - 24 augusti 2007 22:27

Lördagkväll   FREDAGKVÄLL och det är skönt att bara ta det lugnt!

 Jag hade tänkt gå hem från jobbet tidigt idag men jag inser att jag inte är så bra på det. Gick halv sex efter att ha röjt och sorterat upp inför nästa vecka. Känns skönt. Det har varit en bra vecka och mycket har blivit gjort. Tack för det televerket. Jag åkte hem och skulle så stort göra en god middag men jag somnade i soffan med datorn i knät och vaknade kl åtta. ha ha. Skönt att få vila ut. Har känt mig lite trött ett par dagar men nu känns det mkt bättre, har druckit mkt vatten och sovit ordentligt och det är faktiskt ett bra framgångskoncept : ) vatten och sömn : ) Pröva själva.

Nu ska jag läsa bok och somna själv i en stor och härlig säng. Inte alla nätter som man är glad över att få vara själv. Men det är skönt att bara ha sig själv att rå om ibland. Sov gott och händerna på täcket : )

Av virvlan - 24 augusti 2007 21:15

En blondin gick genom staden och såg en lapp som satt på en lyktstolpe.
På lappen stod: lägenhet att hyra. Blondinen blev väldigt glad eftersom
det var precis vad hon behövde. Hon ställde sig vid lyktstolpen och
började försiktigt att knacka på. Ingenting hände. Hon knackade hårdare.
Ingenting hände igen. En blond poliskvinna på andra sidan gatan hade
observerat denna scen en stund och tyckte synd om vår blondin. Hon gick
fram till henne och frågade vad som var fel. Blondinen berättade att hon
hade läst lappen och knackat på men att ingen öppnade.
-Det kan ju inte vara möjligt, sa polisen, nån måste vara hemma, det lyser ju!"

Ovido - Quiz & Flashcards