Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av virvlan - 20 augusti 2007 21:23

Nu är klockan halv tio och om en halvtimme kommer det att vara mörkt  ute....men inte är jag ledsen för det.  Man måste finna det positiva ialla årstider annars blir man deppig. Personligen gillar jag när mörkret faller och jag kan krypa ner i soffan med gott samvete och mysa i ett hörn med ljus tända och filten omkring mig.  Höstenär för mig hög och klar luft, gula löv i träden, långa promenader i kylig luft, plocka blåbär med mamma, skörda landet från morötter och potatis, äta längre middagar med familj och vänner, samlas för spelkvällar och videokvällar, göra goda äppelpajer och dricka gott te. Köpa nya mössor (gillar mössor), börja använda jeans igen ( har gått i kjol och trekvartsbyxor hela sommaren).

Av virvlan - 20 augusti 2007 20:46

Idag har jag fått prata ut i tre timmar med världens bästa Andre. Tack, tack tack. Måste väl säga att det var en ömsesidig utpratning, skönt att ha vänner. När vi pratade idag så kom vi fram till att vi alltid kommer ha varandra oavsett vad som händer i våra liv. Skönt.

Jag har haft en jobbig  dag idag, har inte ord för att beskriva hur jag känner vet bara att ingenting kommer vara sig likt från förra veckan.

Vilket dystert inlägg det här blev... men ibland är man lite dyster och då ska man få vara det. Kram tills nästa gång.

Ovido - Quiz & Flashcards