Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av virvlan - 5 augusti 2007 09:19

Söndag är vilodag - enligt kristen tradition. I Norden är söndag den veckodag som är uppkallade efter solgudinnan Sol. Med andra ord så borde söndag innebära sol och vila. Men idag är det mulet och jobb. hmm...


Nu har jag fått skjortan struken och frukost serverad så dagen har börjat bra. I kväll ska jag gå på fotboll Frösön - Heffnersklubba och hoppas på att få se förlust för frösön... inte för att jag inte gillar frösön men eftersom vi tappade tre poäng igår så måste jag vara egoistisk och tycka att det vore bra om frösön också gjorde det. Sorry!

So long!

Av virvlan - 5 augusti 2007 00:56

Som jag skrev i det förra inlägget så skulle det bli filmkväll.... jag är nog den tråkigast som finns att titta på film med. Jag somnar jämnt!!! Hur är det möjligt. Så här gick det iaf till den här gången. Efter jobbet idag så åkte jag ut till hissmovallen och kollade på fotboll. Turligt nog för mig så rådde vädrets makter ( regnet) inte över Charlotte och Jonne som också kom på fotbollen. Vi var tre av de 86 personer som letat sig till fotboll i regn....

När matchen var slut åkte jag hem för att laga middag, kycklingwraps (grymt gott blev det) när N kom hem så åt vi och sen skulle det bli film. Vet inte hur det gick till men jag såg iaf introt på filmen Music and lyrics med Hugh Grant och Drew Berrymoore... sen sov jag. Vaknade vid halv elva och var pigg!!! Nu var det min tur att kolla på film. Vilken rolig kväll va?! så nu sitter jag här och bloggar och funderar på när John-Blund kommer nästa gång. Sannolikheten kanske är större om jag börjar titta på en ny film : )

Over and out.

Ovido - Quiz & Flashcards