Direktlänk till inlägg 11 oktober 2007

Äntligen semester

Av virvlan - 11 oktober 2007 20:33

Efter att ha jobbat många timmar per dag i några veckor så känner jag att det ska bli så otroligt skönt och välbehövt med en semester. Tog bara två veckor i somras och hann aldrig ladda om batterierna så nu ska jag sova, vila, sola, läsa lyssna på musik, promenera och äta gott i en veckas tid..... synd att det inte är längre.

Auf wiedersehen.

 
 
Ingen bild

t

12 oktober 2007 11:58

Ha en underbar semester, det är du värd!!

kram

 
Ingen bild

Nilsanton

13 oktober 2007 00:31

Instämmer med "t". Ha det riktigt skönt och sköt om dig själv!! //kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards