Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av virvlan - 13 augusti 2007 23:14

Bild:privat 

Ska här presentera denna söta lilla varelse som är 4 månader och en busig liten rackare. Det är mammas katt Molly.

Av virvlan - 13 augusti 2007 23:03

Helgen har varit händelserik, i lördags hade vi samling med laget halv nio och åkte sen i samlad trupp ner till Timrå där dagens match gick av stapeln, vi vann med 1-0 vilket var skönt inför hemresan på 20 mil. Det var ett partyglatt gäng som begav sig hemöver i full cowboyutstyrsel. Vissa hade varit mer seriösa än andra och på bilden ovan ser ni mig och en käpphäst vid namn Jonne Jumper, en snäll och partyglad häst : )


Lördag kväll bestod utav 30 års kalas för Mia och hela laget (nästan) kom för att fira lill Mia och det blev en mkt lyckad tillställning. Mia hade fixat till en lada med belysning, countrymusik, saloon och bar. När skymningen kom och det blev lite kallare så tändes lägerelden och jag som är en fryslort kunde med glädje värma mig samtidigt som jag betjänade omgivningen med grillade marsmallows. Tack Mia för en lyckad fest. Visar bilder från festen sen.


Söndag sov jag faktiskt ända till 12!! oj oj, sen klockan tre bar det iväg på planrensning ( gick med skruvmejsel och hackade upp groblad och maskrosor från fotbollsplanen i 1 1/2 h) sen var det träning väl hemma igen blev det soffan och film (Annonsmannen) och till slut sängen.

Ovido - Quiz & Flashcards