Direktlänk till inlägg 5 augusti 2007

Nattsuddare

Av virvlan - 5 augusti 2007 00:56

Som jag skrev i det förra inlägget så skulle det bli filmkväll.... jag är nog den tråkigast som finns att titta på film med. Jag somnar jämnt!!! Hur är det möjligt. Så här gick det iaf till den här gången. Efter jobbet idag så åkte jag ut till hissmovallen och kollade på fotboll. Turligt nog för mig så rådde vädrets makter ( regnet) inte över Charlotte och Jonne som också kom på fotbollen. Vi var tre av de 86 personer som letat sig till fotboll i regn....

När matchen var slut åkte jag hem för att laga middag, kycklingwraps (grymt gott blev det) när N kom hem så åt vi och sen skulle det bli film. Vet inte hur det gick till men jag såg iaf introt på filmen Music and lyrics med Hugh Grant och Drew Berrymoore... sen sov jag. Vaknade vid halv elva och var pigg!!! Nu var det min tur att kolla på film. Vilken rolig kväll va?! så nu sitter jag här och bloggar och funderar på när John-Blund kommer nästa gång. Sannolikheten kanske är större om jag börjar titta på en ny film : )

Over and out.

 
 
Filifjonkan skrattar

Filifjonkan skrattar

6 augusti 2007 07:39

hahaha jaha du det där är knepigt, Efter ett antal sovande genom filmer och tvprogram så har jag lärt mig att skall jag se det jag tänkt i vaket tillstånd så är det en ren pinnstol obekväm som fasen att sitta på då kommer man igen filmen i vaket tillstånd. åtminstone jag har en väninna med samma problem som också sätter sig obekvämt.

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards