Direktlänk till inlägg 18 augusti 2007

Livstal

Av virvlan - 18 augusti 2007 09:39

Hamnade av en slump på en sida där du kan göra test på ditt livstal


livstalet sägs vara det viktigaste av alla numerologiska tal. Det är ett tal som präglar hela ditt liv och därför brukar även termen livsväg användas.

Ofta känner en person till sin livsväg, medvetet eller omedvet då livet brukar vara mycket enklare att leva om man försöker leva efter sin livsväg. Livsvägen avslöjar var en person har sina största möjligheter, vilka egenskaper personen har och vilka talanger som personen bör ta till vara på. Alla personer har egenskaper från alla livstal men egenskaperna som indikeras av ett specifikt livstal är mycket starkare för de som faktiskt har det livstalet.


Jag blev en trea

Livsväg 3, den obotliga exhibitionisten:
Treor är mycket kreativa och älskar att ha folk omkring sig. De är färgstarka personer som nästan alltid är glada. De har lätt för att lära sig nya saker och verkar alltid ha turen på sin sida. Men de tröttnar snabbt och vill att det ska hända nya saker hela tiden.

Har du 3 som livstal så älskar du säkert livet. Att anordna fester är något som du är expert på då du är utåtriktad och gillar att hålla igång. Du går alltid in i ett nytt projekt med nyfikenhet och positiva tankar. Detta brukar uppskattas av andra och därför ses du vanligtvis som en bra samarbetspartner. Din kreativitet har du behov av att uttrycka på något sätt och din fantasi underlättar det för dig. Du har även lättare än andra att tjäna pengar, men du är samtidigt medveten om att pengar inte gör dig lycklig.

Om det inte händer något kul så blir du ofta uttråkad och rastlös. Att vara ensam är något som du försöker undvika och om du trots allt blir det, så kan du bli apatisk. Du bör se upp så att du inte blir utbränd.


(detta beräknas på ditt födelsedata)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards