Direktlänk till inlägg 29 juli 2007

Dagens

Av virvlan - 29 juli 2007 20:30

Väder: regn!!!!!

Namnsdagsbarn: Olof ( grattis lillebror och pappa)

Har: återkommit till bloggandet efter bloggtorka i en vecka.

Vill: Tycka om kräftor ( gillar dock festen runt omkring)

Ska: ut och springa ( gruvar mig, men det är skönt när jag kommer hem)

Borde: Bränna ner alla bilder på skiva eller köpa en extern hårddisk.

Aktuellt just nu: På onsdag är det 30 år sedan Elvis dog

Artist: Alison Krauss (lyssna på Faraway land) grym låt


Ja då är det bara att snöra på sig skorna och sticka ut.




 
 
Filifjonkan utan skor på

Filifjonkan utan skor på

30 juli 2007 22:10

Heeej Virvlan...så trevligt att du återkommit.
Ja ibland blir det lite bloggtorka och så har man annat att göra om dagarna med. Har dragit ner på mina skriverier med klottrar lite som Filifjonkan gör sen kan det bli nåt lite mer bara om inget annat är i vägen, Duktig du är som skal jogga,,,får dåligt samvete... :(

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards