Alla inlägg den 15 juli 2007

Av virvlan - 15 juli 2007 19:51

Namnsdagsbarn: Ragnhild, Ragnvald

Väder: Sol med växlande molnighet, temperatur i skrivande stund 21 grader

Mår: Bra

Har: Precis kommit hem från träning

Ska: Äta någonting

Borde: Städa bland mina smycken

Planer för kvällen: Sara och Erik kommer förbi så vi ska kolla på 250 bilder från bröllopet och dricka kaffe

Vill:  Träffa min mamma

Längtar efter: En ryggmassage av någon som kan

Ser fram emot: Morgondagens träning, det är skönt när man har kommit igång.

Av virvlan - 15 juli 2007 12:21

Det låter deppigt... å tänker man att det är ett år kvar tills nästa sommarledighet då känns det ännu mer deppigt. Men nu ska vi inte vara sånna : )

Igår hade jag en bra dag. Jag vaknade utsövd, åt god frukost, gick en promenad och kollade på alla fina hus, solade på balkongen och läste bok, åt lunch, träffade c och s på stan och handlade inför kvällens grillning, gick på bolaget, träffade lillebror som oxå var där, åkte upp till arenan för att kolla Öfk- Swansea, åkte sen ut till C i Ås, grillade och åt helt suverän mat, stort tack till kockarna, sen blev det vin, sommardrinkar, klinkande på gittar, glass, sång och utgång. Mkt trevlig kväll. Tror att alla var nöjda.

Nu ska jag gå ut och kolla om solen vill göra mig sällskap. so long


Ovido - Quiz & Flashcards