Direktlänk till inlägg 18 juli 2007

Avundsjuka

Av virvlan - 18 juli 2007 22:22

Idag gick jag från jobbet med huvudet snurrande av tankar, råkade höra ett samtal som inte var ämmat för mina öron, tyvärr har små karotter också öron. Det som sas var inget roligt och jag kände att jag stod så dumt till att jag inte ens ville röra mig för att det då skulle kännas som jag spionerade... jag satt snällt kvar på min bänk och hoppades att personen skulle försvinna så att jag kunde smita förbi osedd. visste nämligen inte om det blev mest pinsamt för mig eller x. Det jag hörde handlade bland annat om mig men som Harry Martinsson så så är  Avundsjukan är den mest uppriktiga formen av smicker. Känns dock inte så när man hör illa om sig själv.

Nu har jag iaf tränat ett grispass och är helt slut i benen och allt känns helt plötsligt mkt bättre.

Måste säga tack till ? för låten i´m yours. Bra låt men varför kan inte ? skriva vem du är?????


 
 
Ingen bild

?

19 juli 2007 10:10

Det var så lite så... :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards