Direktlänk till inlägg 13 juli 2007

Underbara älskade

Av virvlan - 13 juli 2007 00:04

Nu har jag precis kollat på Underbara älskade. Fick gråta en tår och tänkte faktiskt på den familj här i Torvalla som precis miste sin mamma i en bilolycka där pappan och de tre barnen överlevde. 

Underbara älskade handlar om en bilolycka, en lanthandel, en pappa och hans son, en gisten eka och kärlek och sorg och om människans enorma kraft att resa sig upp och gå vidare. Betyg 2.8 blev besviken på slutet.....


Tidiagre idag har följande hänt

Vaknade: halv åtta

Skruvade ihop gårdagens ikea inköp och har satt upp 18 tavlor små som stora. Mkt användande av vattenpass. Grym uppfinning.

Gick in på stan och åt lunch, träffade Jennie och avundades hennes Thailand solbränna. Gick hem och städade inför helgen, skönt. Åkte på träning och körde kondition, jobbigt med j-vligt skönt så här i efterhand. Kom hem fikade och sen blev det film - Underbara älskade och nu sitter jag här.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards