Direktlänk till inlägg 2 juli 2007

En liten lista

Av virvlan - 2 juli 2007 10:55

Nämn något som gjorde dig glad igår:Blev glad när jag såg att mormor blev rörd till tårar när vi alla stod runt henne och sjöng ja må hon leva.
Vad gjorde du kl 08 imorse? kom precis hem från morgonpromenaden

Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med sara i telefonen om kvällens taco middag
Det sista du sa högt? "jag har dåligt batteri så det bryts nog snart..."
Vad har du druckit idag? Vatten, kaffe
Vad var det senaste du åt? Fil med äpple och kanel
Vad var det senaste du köpte? Vattenmelon, yoghurt och gurka
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brunbetsad
Vad är det för väder hos dig nu? Lite småkyligt i skuggan men varmt i solen
Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Självklart!
Sover du tungt? Oftast, brukar inte ens röra mig i sängen men nu har jag varit som en pepparsnurra de senaste tre nätterna, ont i magen
Drömmer du mardrömmar? I bland men nu är det länge sen
Trivs du med ditt jobb? Ja, och arbetskompisarna
Favoritklädsel? Det är nog jeans och tröja
Favoritlåt just nu? Surprise surprise - Josefin Nilsson
Vad ser du om du tittar till höger? en stor Snö kudde i soffan
Vad gör dig glad just nu? Att jag har semester
Vad ska du göra härnäst? Gå ut i friskluften
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Utmärkt
Favoritgodis? Center
Kläder just nu? Gröna armybyxor och vitt linne
Sommarplaner? Bröllop och sen blir det att ta dagen som den kommer, 30 års kalas i början av aug, jobb
Hur många kuddar sover du med? En
Spelar du ngt instrument? Nä tyvärr, önskar jag kunde spela gitarr
Morgon eller nattmänniska? Morgon. vaknar sju även fast jag har semester... tungt.
Vad är viktigast för dig? Välmående

Är du kittlig? Nej
Snarkar du? Inte vad jag vet
Stjärntecken? Vädur
Äckligaste insekten? hmm..  maggot eller likmask är inte så sweet
Stökigt el välstädat? välstädat
Längtar du mest efter nu? att det blir den 8e och sara och erik är gift.

 
 
Ingen bild

Filifjonkan

3 juli 2007 11:10

Godmiddag Virvlan! det var mycket det där på en gång..så vet jag lite mer om dig då! Kul kul

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards