Direktlänk till inlägg 1 juli 2007

Duka med vackra detaljer

Av virvlan - 1 juli 2007 09:40

Jag gillar att göra det lill extra när jag bjuder hem vänner och bekanta på middagar. Det finns oändliga saker som du kan hitta på det är bara fantasin och kreativiteten som kan sätta stopp för jag hittar på.

Något oväntat, något blommigt, något romantiskt, något fruktigt, något från naturen är bra alternativ för sommarens fester.


Dennna vackra kreation från Cult design inspirerades jag  av när vi var hemma hos mamma sist men jag använde mig av gråsten och betongkrukor eftersom vi satt ute. Ett tips är att plantera örter i krukorna så kan dina gäster själva plocka det de vill ha.


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards