Direktlänk till inlägg 1 juli 2007

Semester och festligheter

Av virvlan - 1 juli 2007 09:20

Nu har jag börjat semestern!!!  skönt att bara ta det lugnt.

Inledde med 60 årskalas igår, 70 årskalas idag och sen blir det bröllop 070707.

Många festligheter vilket innebär klädbesvär. Varför tycker jag att det är så viktigt vad jag har på mig, antagligen så är det samma dilemma för alla andra gäster också.  60 årskalaset är avklarat och det blev en stormönstrad svart och vit klänning med en enkel svartkofta till. Nu är det dagens kalas kvar, det är mormor som fyller och vi ska vara ute så jag får nog vänta och se vad vädrets makter säger innan jag bestämmer mig. Till sist är det bröllopet till vilket jag köpt en klänning som faktiskt får mig att se riktigt blek ut.... Hade hoppats på några fler soltimmar denna sommar. Nu är det bara en vecka kvar så får se vad lite B.u.s kan göra.


 
 
Ingen bild

Filifjonkan

3 juli 2007 11:17

Ja du kläder är viktigt för självkänslan,,,just på större kalas och bröllop då gäller det att vara upprizzlad men inte i vitt om man inte är bruden förstås! nåväl du får ju ha det så gott på din semester glöm inte vila dig med och ladda dina batterier..det kommer en höst i år med...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards