Alla inlägg den 11 september 2007

Av virvlan - 11 september 2007 22:53

Idag har varit en härlig dag. Började med en solig promenad till jobbet. Jobbade till halv fem och sen gick jag och fixade födelsedagspresent till N han fyller år i morgon. Jag åkte sen på träning och det var skönt för det var ett tag sen jag tränade på grund av förkylningen men det kändes bra, piggare än jag själv trodde.


Igår var jag på utbildningen i ledarskap och jag måste säga att det är en intressant del av mitt arbete, svårt att beskriva varför men det är så otroligt mkt som spelar in och jag tror många gånger så är det inte så enkelt i praktiken som det faktiskt låter i teorin. Fiffig utmaning.


När jag hälsade på Ingela i helgen så spelade hon den här låten för mig och jag blev kär när jag hörde den. Det blir många låttips nu men jag är inne i en sådan period just nu. Sov gott alla vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards