Alla inlägg den 2 september 2007

Av virvlan - 2 september 2007 17:14

Delar med mig av detta charmiga klipp från filmen Love Actually.


Kan ge denna som "Filmtips" på en mysig film för er som gillar sådana filmer och inte redan sett den.

Av virvlan - 2 september 2007 15:07

Bild: privat 

Den här helgen har jag varit liten, sjuk och trött. Trots feber så hade jag svårt att svika laget när vi skulle jobba på Öfks hemmamatch. Så påklädd från topp till tå så stod jag och välkomnade gästerna till matchen. Kvällen hade jag tänkt ägna åt middag med två tjejkompisar och dans, men fick tyvärr avstyra dessa planer. Det blev soffan med Molly och frossa... hur kan det vara så kallt trots dubbla tröjor, dubbla filtar och en varm katt. 


Idag söndag har jag fortsatt vila för att snabbt bli fri från förkylningen.

Har precis ätit god paj till lunch och nu blir det soffan igen.

Ovido - Quiz & Flashcards