Alla inlägg den 7 maj 2007

Av virvlan - 7 maj 2007 06:24

Denna helg har jag varit med mina vänner i Stockholm, vi var sex tjejer som tog tåget ner till huvudstaden för att besöka vår vän I. Hon har köpt hus i Haninge så vi passade på att våldgästa : )

Vi har haft en otroligt trevlig helg, mkt skratt och många glada minnen som återberättats. Vad gäller shoppingen i helgen så var jag sämst!! Var dock bäst på personligshopping åt mina vänner, hittade med andra ord saker till dem hela tiden, själv gick jag mest och tittade på oväsäntliga saker som om det var städat och välfylld och om personalen var trevlig. Skadad!!!

Det är konstigt att vi ska behöva åka bort för att umgås, men det blir att alla har sitt här hemma, vi har dock sagt att vi ska bli bättre under 2007 och det har vi verkligen blivit så jag hoppas det håller i sig. Det är guld värt med bra vänner.

Nu blir det en ny arbetsvecka med nya utmaningar.


Ovido - Quiz & Flashcards