Direktlänk till inlägg 12 maj 2007

I vilken stad hör du hemma?

Av virvlan - 12 maj 2007 07:59

You Belong in New York City You're the energetic, ambitious type.
And only NYC is fast enough for you.
Maybe you'll set yourself up with a killer career
Or simply take in all the city has to offer.


Gör testet du med.

 
 
Hannele

Hannele

12 maj 2007 09:40

Hisingen :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkor

12 maj 2007 09:40

Filifjonkor hör hemma i Mumindalen. (läs Småland) vill inte vara någon annan stans numera. Men det där är för de yngre modell dig tx.Filifjonkor är allergiska mot listor och sånt där sorry..men andra kanske vill

 
akson

akson

12 maj 2007 11:48

Hejsan!
Jag gjorde testet och det stämde ganska så bra tycker jag, eftersom enligt det skulle jag höra hemma i London. La även ut resultatet coh länkade tillbaka till din sida.
Hoppas att du får en skön och avkopplande helg!

http://akson.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards