Direktlänk till inlägg 9 september 2007

Söndag i stockholm

Av virvlan - 9 september 2007 23:26

Nu har även vecka 36 nått sitt slut. Jag åkte ner till Stockholm i går morse och hade en riktigt bra dag i regnet utan paraply och med shopping utan sällskap. Låter konstigt men det var skönt. Jag promenerade nästan hela dagen trots regnet och när jag kom fram till Ingela så var det skönt att  byta om och ta på sig torra kläder. Det var full fart här hos I eftersom hennes 5 syskonbarn var i sitt esse. Det var en mysig kväll med god mat och trevligt sällskap. Idag söndag har vi tagit det lugnt, handlat frozen yoghurt, skrattat och tittat på gamla kort.  Det blev en riktig tjejkväll med filmen På spaning med Bridget Jones, popcorn och sen gav vi varandra massage. Tack för en fantastisk kväll och för att du är den du är Ingela. Puss

 
 
Ingen bild

Virvlan2

10 september 2007 14:14

Tack själv för en trevlig och mysig dag. Och tack för att Du finns i Mitt liv.Pussen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards