Direktlänk till inlägg 3 september 2007

Tjuvlyssnat

Av virvlan - 3 september 2007 16:54

Idag när jag gick på lunch så passerade jag H&M för att köpa en kofta, frös nämligen...  När jag stog där och valde ut en kofta så kunde jag inte låta bli att tjuvlyssna på en kund och en expedit : 


Kunden tyckte att modellen var precis vad hon letat efter, mörkblå stuprör men att de satt väldigt tigh och frågade därför expediten:

Kunden: Töjer sig jeansen mycket?
Expedit: Jo, litegrann, men du har rätt storlek nu.
Kunden: Vad bra, så du tycker inte de ser för små ut i midjan?
Expedit: Nej inte för små, men tänkte du på magen kan du ju alltid gå hem och göra lite sit-ups.


Aja baja säger jag bara!!!!  Tror du kunden kände sig nöjd efter det svaret.... inte direkt för när expediten gått stod tjejen och hennes kompis kvar och sade - Hur oförskämd kan man va, hörde du va hon sa.. hon tyckte jag skulle gå hem och göra sit-ups.     ooops

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards