Direktlänk till inlägg 19 maj 2007

Dags att fixa balkongen.

Av virvlan - 19 maj 2007 18:38

Gick in på DNs sida och hittade en trevlig och inspirerande artikle om En balkong fyra rum så nu är det bara att välja en stil. : )

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

19 maj 2007 19:39

Hej Virvlan. Så du vill inte vara med på bild..låter som du vore en kommunalgubbe som fått skäll av Janne Josefsson de gubbarna vill inte heller vara med på bild.Synd man inte kan kommentera det..snygg färg på ditt nagellack i alla fall. Ha det bra i myssoffan

http://filifjonkan-se

 
Lars

Lars

20 maj 2007 02:39

Skumt, din länk leder mig till en massa artilkar om blommor? Jaja, det blir nog bra... Ses i morgon! Eller rättare sag i kväll...

http://www.leklund.com

 
Ingen bild

virvlan

20 maj 2007 23:19

nu är det rätt : ) blev ett / för mkt

 
Filifjonkan Måndag middag,

Filifjonkan Måndag middag,

21 maj 2007 10:30

Godförnmiddag på måndagen (om det är det)en del hatar ju måndagar (ref till katten Gustaf) Gråväder i Småland mörbultad Filifjonka efter gårdagens bilsittande en hel dag,så jag får lov att göra lite nytta idag . Måste fylla på lite käk ialla fall. Ha en bra dag med dig du med

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Filifjonmkan

21 maj 2007 10:31

Tusan,,glömde ju balkong nr 4 den sista tyckte jag såg skönast ut,, kula tt höra vad det blev hos dig.Vilket påminner mig om att jag måste skura min farstubro den är full med pollen suck..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards