Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av virvlan - 31 oktober 2007 19:22

Redan onsdag och jag har knappt hunnit reflektera över att det är ny vecka, helt otroligt hur fort tiden går nu.


 I lördags var jag på avslutningsfest med fotbollen och det var trevligt, god mat, underhållning och dans. Eftersom festen var hemma i Oviken så åkte jag hem till mamma sov och blev sen omhändertagen hela söndagen, servad med frukost, kaffe, middag och mys framför brasan. Skönt att bli bortskämd ibland, hör inte till vanligheterna.


Imorgonkväll ska jag på bio med brudarna och det ser jag framemot, måste försöka få ett liv igen och inte gifta mig med jobbet som jag gjort i två år. Ingen tackar en för det i långa loppet, det är endast jag själv som går ur det trött, irritirad och osocial. Men som sagt om jag inte hade ett samvete eller satte så hög ambitionsnivå själv så skulle det kännas lättare. Nu blir det tv-kväll och tända ljus.

Ovido - Quiz & Flashcards