Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av virvlan - 25 oktober 2007 18:15

I söndagsnatt kom vi hem från Turkiet, det var en otroligt välbehövd semestertrip med mkt sömn, läsning, godmat och sol. Skönt att få känna sig utvilad.

Men..... jag rivstartade den här veckan med att åka till Sundsvall och jobba. Vi kom alltså hem ett på söndagnatt och då var det bara att packa om väskan för att bege sig igen. Vi har jobbat 38 h på tredagar så det var en rejäl rivstart. Tänkte gå på jobbet idag men när jag stigit av tåget i morse och såg mig själv i spegeln så tog jag bestlutet att så här ska inga stackare behöva se mig så då åkte jag hem och la mig på soffan och har vilat hela dagen vilket är helt otroligt för att vara mig, men jag är fortfarande trött och sliten- Känner mig frusen och matt, har kanske en Cold på g!! Hoppas inte!!!!! jag ska ju på fotbollsavslutning på lördag. Ha en bra torsdag kväll. kram

Ovido - Quiz & Flashcards