Alla inlägg under februari 2007

Av virvlan - 9 februari 2007 07:30

Bild: http://www.ahlens.seDet finns alltid en anledning att köpa en snygg anteckningsbok. Hittade dessa på Åhléns hemsida. Varför behöver jag en ny anteckningsbok? Vad skriver jag i dem? Recept, dagbok, träningstillfällen, roliga citat, resultat när vi spelar kort.... ja eller så räcker det kanske med att boken är snygg. Vad som skrivs iden får väl framtiden utvisa.

Av virvlan - 6 februari 2007 21:23

Kärleken ser inte med ögonen utan med själen William Shakespare

Av virvlan - 5 februari 2007 19:09

Bild: http://www.ahlens.seÖrngott Tilde i 100% bomull 50x60 cm 50:- Glashjärtan 10:-/st Presentpåse Tilde 15:-Hjärtljus 35:- Mugg Tilde 25:- Rosljus 35:- Ros i plast 20:-Alla hjärtans dag infaller nästa onsdag och jag läste i ett horoskop att jag skulle överraska många i min närhet den dagen, men jag hoppas att även jag blir överraskad. Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag gillar att ge bort presenter så det är väl bara att börja planera in små presenter till mina nära och kära. Kul.Jag måste säga att den här helgen som varit har verkligen varit energigivande, känner mig piggare och gladare än på väldigt länge. Hoppas det håller i sig hela veckan ut. Nu blir det en promenad i kylan. Brr

Av virvlan - 4 februari 2007 19:59

bild: http://www.rorstrand.seSvårt att inte bli glad när man ser dessa vackra muggar. På Rörstrands hemsida visar de muggen i många olika användnings"områden". Det var som kaffemugg, tandborstmugg, körsbärs"skål" och blomkruka sen får den egna fantasin ta över. Bara att inhandla och pigga upp i köksskåpen.

Av virvlan - 3 februari 2007 17:26

Vaknade senare än vanligt, steg upp och åt en god frukost bestående av fruktsallad, äggmacka och kaffe. Gott. Duschade och gjorde mig i ordning, kl 12 hade jag dejt på stan med Lotta, vi tog en långfika med kaffe och mycket prat. Skönt. Innan jag begav mig hemåt så stannade jag till på en blomsterhandel och upptäckte där dessa produkter http://www.twinshome.com/ , mkt fint enligt min smak. Får gå tillbaka och göra några inköp nu när lägenheten ska göras vår och sommar fin. Nu blir det party i glada vännerslag.

Ovido - Quiz & Flashcards