Direktlänk till inlägg 25 februari 2007

Personkemi

Av virvlan - 25 februari 2007 22:03

Bild; freedownloads.seVänner i vått och torrt.Ibland undrar jag vad det är som gör att det bara klaffar med vissa personer, allt känns naturligt och det känns som man känt varandra i all evighet. Hur kommer det sig att man är som är. Vissa människor är man lika och allt stämmer överens. Jag har några i min närhet som det bara är helt underbart att vara tillsammans med, vi kan bara titta på varandra så vet man vad den andre tänker. Ibland kan det vara riktigt skratt retande när man skickar sms samtidigt eller tar orden ur varandras mun. Det är även människor som det är så här med som jag tror kontakten kommer vara livet ut med. Jag har en tjej kompis som är på andra sidan jordklotet nu och vi hörs inte speciellt ofta men det behövs inte för vi vet var vi har varandra, när vi väl ses så tar vi igen allt. Underbart med sådana relationer.Ibland är det jobbigt när man hittat någon som man trivs med men omständigheter gör att det ändå inte går att umgås. Nu blir det en beck film och lite te sen ska jag ladda för en lång dag på jobbet imorgon med en trasig fot, men det mest går när man är nog tjurig och för dum för att förstå sitt bästa.

 
 
Ingen bild

fjärilen

25 februari 2007 22:20

jag vet exakt vad du menar! Det bara är så, fundera inte på varför utan lev livet det går inte i repris, ta vara på det som gör dig glad i livet och lägg allt negativt i en låda under sängen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards