Alla inlägg den 12 juni 2007

Av virvlan - 12 juni 2007 16:34

Ibland undrar jag hur många test det kan finnas egentligen. Rätt kul ändå att svara och få sitt resultet. (Stämmer alltid till 100 % hi hi)

Denna gång gjorde jag vilken bikin är du och fick följande resultat. Måste ju stämma va : )


You Are a Classic Bikini! 

You are the type of gal who looks good in almost any bikini.
Going for the understated look, you don't need a flashy bikini to turn heads.




 


Av virvlan - 12 juni 2007 16:22

Lagsportens alla måsten!! Bingolottoförsäljning, plankrattning, vägkantsstädning. måltipslistor, hamburgerförsäljning på midsommar, matchbollar och ikväll kommer vi till ogräsrensning.

Denna information fick vi "Dam och herrlag skall den 12/6 och den 13/6 träffas i torvalla för att rensa ogräs och kantskära kring buskar och rabatter. Vi träffas kl 18,00 på parkeringen vid affären (centrum övre torvalla)Har du något redskap själv som du kan ta med är det bra, (jag vet inte hur mycket redskap som finns där). Vi kommer att jobba mellan 18-22 så ta med eget fika. Vi hörs på tisdag. "

Så ikväll är det bara att kavla upp armarna och köra hårt. Det fina är att även om alla måsten är måsten så är det alltid trevlig eftersom det är ett grymt gäng. (skulle iof ljuga om jag sa att jag gillade bingolotterna, måltipset och matchbollarna)


Av virvlan - 12 juni 2007 05:33

ild, anna

Klockan är halv sex på morgonen och lilla jag kan inte sova längre. Trist. Sitter och kollar ut på himlen som idag är gråmulen!!! Var tog solen vägen, nu har vi varit bortskämda med sol, sol och sol. Det har varit två veckors kanonväder så nu vill jag ha fortsatt fint. Tji fick jag eftersom vädret behagar bestämma av sig själv. Jag får iaf jordgubbar till frukost så lite sommar blir det idag också.

Ovido - Quiz & Flashcards