Direktlänk till inlägg 21 december 2006

Nedräkning...

Av virvlan - 21 december 2006 06:23

21/12 dan före dan före dan för dan före dopparedan.22/12 dan före dan före dan före dopparedan.23/12 dan före dan (före dopparedan.)24/12 dan=dopparedan=(doppa redan?)=dopparedagen=dopp i grytan-dagen.Nu är det bråda dagar för många, vad ska inhandlas? Tror säkert att det finns många långa checklistor som ska åtgärdas innan söndag.Jag måste erkänna att jag är bortskämd vad gäller julhysterin, jag tillhör den gruppen människor som fortfarande åker hem till mamma och blir ompysslad hela helgen. Jag och lillebror brukar åka hem dagen innan, sova över där. Den 23e klär vi julgranen och lägger klapparna under granen, griljerar skinka och bara myser i soffan. Förra året satt vi i soffan vid åtta på kvällen och spelade bingolotto i skenet från granen och elden i öppnaspisen. Riktigt mysigt. Kan tro att det blir likadant i år.

 
 
Ingen bild

saknat dig

21 december 2006 09:07

du verkar vara en så mysig tjej, har följt dig sen du började, har saknat dig nu på slutet.. länge sen du skrev sist.

 
Filifjonkan

Filifjonkan

21 december 2006 18:44

Hej Virvlan,,, fina jus.det låter skönt det du beskriver du slipper allt bakomjobbet då ännu så länge,,njut så länge du kan det

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Thelma

21 december 2006 20:59

Vilka fina ljus du verkar vara duktig på sånt du... vill också ha så fint hemma, forsätt med att uppdatera din sida.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av virvlan - 12 december 2007 23:15

Nu flyttar jag, ev för alltid eller bara för ett tag, du hittar mig på http://virvlan.blogg.se...

Av virvlan - 9 december 2007 19:38

Av virvlan - 29 november 2007 21:34

Molly har jag bloggat om tidigare när jag var "barnvakt" åt mammas katt när hon var i Turkiet. Idag vill jag skicka en tanke till dig mamma och denna söta katt som idag blev överkörd. Har tänt ett ljus och tänker på dig mamma. Kram kram...

Av virvlan - 29 november 2007 21:29

De vackraste sakerna i livet kan inte ses eller röras. De skall kännas i ditt hjärta....

Av virvlan - 18 november 2007 21:40

I fredags efter jobbet åkte jag, N, lillebror och L upp till Arådalen. Arådalen ligger mitt uppe i ingenting och det är det som har varit så otroligt skönt. Pappa har timmerstuga där på 25 kvadrat innehållande 4 liggplatser, köksdel, vedeldad spis oc...

Ovido - Quiz & Flashcards